perjantai 8. lokakuuta 2010

Sanat

On päiviä (säv./san./sov. Laura Sippola)

Vuosikausia kiinnostuin niistä
joita  kiinnosta ei kukaan
kunnes en itsekään enää
halunnut ottaa ketään mukaan

On päiviä jolloin en kestä
ihoa ihoani vasten
tai jolloin silmäni kostuu
huudoista lasten.

Eikä mitään muuta tule mieleen
kun mitä kaikkea onkaan vailla
kun kasvottomana tungoksessa
sadan banaanikärpäsen lailla

verestävin silmin etsii
sokeria suoraan vereen
hukuttautuakseen jälleen
suoritusten suolamereen.
...

Pidä huolta itsestäs (Johanna Iivanainen & 1N, säv./san. Pekka Rautio)

Autatko mua vähän
mä oon jäänyt jumiin tähän
hetkeen, joka ohi kiitää
mä jäin sitä elämään

Mä piirsin ympyrän
jonka sisällä nyt elän
ja tässä vankilassa
on avain omassa taskussa

Sä oot aina ollut mua 
niin paljon viisaampi
ja mulle haluut sanoa

Pidä huolta itsestäs
ei sitä kukaan muukaan tee
voi olla hetki viimeises
vain sinä tiedät miksi
vain sinä tiedät miksi ja minne meet

Mä en aio huutaa 
vaan sulle hiljaa kuiskaan
paljon suunnittelin 
mutten tätä en milloinkaan

en taida olla niitä
jotka yksin selviää
mun voimat ei nyt riitä
ja mä tarviin ystävää

Sä oot aina ollut...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti