maanantai 30. marraskuuta 2009

kp 8, yk 10 tutkimukset alkavat ja ahdistaa

Eilisen romahdus vauvakanavalla. Pikku-T sai nimensä Elviksen tyttären mukaisesti:
Olin ystävän lapsen ristiäisissä. Kaunis lapsi sai kauniin nimen. Paikalla oli tietysti paljon lapsia, useampi raskaana ja minä, jolla ei ollut edes miestä mukana (se kun on räkätaudin kaatamana tuolla makuuhuoneessa)... Siellä vertailtiin raskausoireita, halutaanko tietää, kumpi on tulossa? Millaisia lastenvaunuja kenelläkin on ja mitä pitäisi valitessa ottaa huomioon? Miten teidän koira on suhtautunut tulokkaaseen? Vieläköhän sitä ehtisi ottaa koiranpennun, ennen kuin vauva syntyy? Ja sitten minulle: Mitäs niille teidän koirille kuuluu? Ootsä vielä viihtynyt siellä, missä te nyt asuittekaan? VI**U JOO! EN VIIHDY! En mitään muuta halua kun helvettiin täältä tai edes äitiyslomalle.

Kolmen tunnin kotimatka meni surkutellessa elämääni. Kaipaan kaupunkia, ystäviä, äitiyttä... Huomenna alkaa lapsettomuuden syiden selvittely. Että tällaistä synkistelyä täällä. :/

Meen nyt koirien kanssa kaatosateeseen ja sitten käperryn sipsipussin kanssa kattomaan BB:n finaalia. Jos vaikka sais muuta ajateltavaa.


Tänään se siis alkaa. Itse aika on tunnin kuluttua ja mä olen ihan hermorauniona. En ole oikein tänään saanut keskityttyä mihinkään kunnolla töissä. Olen hakenut nollatyöpaikkaa Pasilasta (eli paikkaa, johon on jo tekijä) ja surffaillut netissä. Pelkään ehkä eniten sitä, että romahdan täysin ja toisaalta taas sitä, etten saakaan käynnistä mitään irti. Entä jos ne sanoo, ettei meidän ongelma ole mikään ongelma? Mee kotiis narisee siitä! Lakkaa stressaamasta, urpo.

En myöskään haluaisi ronkittavaksi. Ehkä keskustelua ja lähetteen. Ehkä jotain näytteenottoa, jos niitä voidaan ottaa... Ennen kaikkea haluan tietää jotain jostain. Voi kunpa mulle voitais luvata, että ensi vuoden aikana olen raskaana.

1 kommentti: